2021- COMUNICATE DE PRESĂ REF. DIURNĂ/ MILOG/ MACRON/ DIRECTIVA DETAȘARII
- COMUNICAT DE PRESĂ, 03.09.2021: UNTRR semnalează faptul că transportatorii rutieri au ajuns într-o situație disperată și vor continua protestele pe tema impozitării diurnei
- COMUNICAT DE PRESĂ, 18.08.2021: UNTRR solicită autorităților române o amnistie fiscală privind diurna și consultarea industriei de transport rutier cu privire la aplicarea directivei detașării din februarie 2022
- COMUNICAT DE PRESĂ, 20.08.2021: UNTRR salută numirea unui nou ministru de finanțe și îi solicită abordarea cu prioritate a problematicii diurnei în contextul aplicării directivei detașării din februarie 2022
- COMUNICAT DE PRESĂ, 18.06.2021: UNTRR solicită Guvernului clarificarea urgentă a situației impozitării diurnei, în caz contrar industria de transport rutier va fi condamnată la un faliment imediat
- COMUNICAT DE PRESĂ, 29.04.2021: UNTRR solicită Ministerului Finanțelor, ANAF, Ministerului Muncii și Protecției Sociale și Inspecției Muncii activarea grupului de lucru pe tema diurnei. Transportul rutier este numărul 1 la exportul de servicii în ultimii ani, fără sprijin de la stat
- COMUNICAT DE PRESĂ, 24.03.2021: UNTRR solicită Ministerului Finanțelor publicarea unei note de orientare / note de bune practici care să clarifice că diurna plătită de firmele de transport rutier internațional conducătorilor auto nu face subiectul reîncadrării ca venituri de tip salarial
- COMUNICAT DE PRESĂ, 22.12.2017: Asociațiile profesionale din Belgia s-au alăturat Declarației comune împotriva aplicării Directivei Detașării Lucrătorilor la operațiunile de transport internațional, semnată până în prezent de un număr în creștere de asociații de transport rutier de marfă și persoane din 18 State Membre UE
- COMUNICAT DE PRESĂ, 18.10.2017: UNTRR a semnat o Declarație comună împreună cu asociații de transport rutier de marfă și persoane, logistică, camere de comerț și confederații patronale din 17 țări împotriva aplicării Directivei privind Detașarea Lucrătorilor (96/71/CE) care efectuează operațiuni de transport internațional în UE
- COMUNICAT DE PRESĂ, 06.10.2017: UNTRR a semnat o Declarație comună împreună cu alte 14 asociații ale transportatorilor rutieri din UE împotriva aplicării Directivei privind Detașarea Lucrătorilor (96/71/CE) care efectuează operațiuni de transport internațional în UE
- COMUNICAT DE PRESĂ, 25.08.2017: UNTRR se arată dezamăgită de lipsa de viziune economică și socială din discursul Președintelui Franței și solicită excluderea transporturilor rutiere din domeniul de aplicare al Directivei detașării lucrătorilor
- COMUNICAT DE PRESĂ, 23.08.2017: UNTRR este revoltată că autoritățile române au respins cererea de protest împotriva protecționismului francez, restricționând transportatorii români să transmită un mesaj Președintelui Franței Emmanuel Macron, cu ocazia vizitei pe care o efectuează în România pentru promovarea interesului Franței
- COMUNICAT DE PRESĂ, 22.08.2017: UNTRR a solicitat Primăriei Capitalei aprobarea pentru organizarea unui protest cu ocazia vizitei oficiale a Președintelui Franței Emmanuel Macron la București
- COMUNICAT DE PRESĂ, 18.08.2017: UNTRR solicită Președintelui Iohannis să apere ferm interesul transportatorilor români cu ocazia vizitei Președintelui Franței în România. UNTRR denunță protecționismul francez în transporturi și preocuparea ipocrită a Franței pentru “plată egală pentru muncă egală” aplicată selectiv numai angajaților, nu și transportatorilor români, care sunt plătiți sub costul de referință francez
- COMUNICAT DE PRESĂ, 26.06.2017: UNTRR solicită Guvernului francez să aplice principiul care prevede plata egală pentru aceleași servicii în același loc și transportatorilor rutieri străini
- COMUNICAT DE PRESĂ, 12.09.2016: UNTRR solicită președintelui Klaus Iohannis să includă în discuțiile cu Președintele Franței, François Hollande, și anularea aplicării regulilor Legii Macron în domeniul transporturilor rutiere
- COMUNICAT DE PRESĂ, 01.07.2016: UNTRR solicită Guvernului francez ca principiul care prevede plata egală pentru aceleași servicii în același loc să fie valabil și pentru companiile de transport rutier străine și să le garanteze costurile de referință stabilite de Comitetul Național Rutier francez (cnr.fr)
- COMUNICAT DE PRESĂ, 29.06.2016: UNTRR solicită autorităților române să intervină pentru suspendarea aplicării Legii Macron din Franța
- COMUNICAT DE PRESĂ UNTRR, 24.06.2016: Lipsa acțiunilor coerente ale politicienilor din Bruxelles distruge Uniunea Europeană
- COMUNICAT DE PRESĂ, 21.06.2016: Ultimele informații privind aplicarea legii salariului minim din Franța - MACRON în sectorul transporturilor sunt disponibile acum pe old.untrr.ro
- COMUNICAT DE PRESĂ, 17.06.2016: UNTRR și membrii săi s-au implicat activ în organizarea protestelor împotriva legilor Macron și MiLoG și salută decizia CE de a lua măsuri legale împotriva Franței și Germaniei în privința aplicării salariilor minime din aceste țări în sectorul transporturilor rutiere
- COMUNICAT DE PRESĂ, 16.06.2016: UNTRR și asociațiile transportatorilor rutieri din Portugalia, Spania, Bulgaria, Republica Cehă, Slovacia, Estonia, Letonia, Lituania, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Ucraina și Turcia au organizat în data de 14 iunie 2016 un protest la Bruxelles în fața Comisiei Europene împotriva escaladării neoprotecționismului în transporturi și lipsei de acțiune a Comisiei Europene
- COMUNICAT DE PRESĂ, 09.06.2016: UNTRR salută implicarea activă a Ministrului Transporturilor din România, Dan Costescu, în rezolvarea problemelor urgente ale transportatorilor români și susține înființare a unei Agenții Europene de Transport Rutier cu sediul în România
- COMUNICAT DE PRESĂ, 08.06.2016: UNTRR apreciază implicarea Ministrului Transporturilor, Dan Costescu, în semnarea scrisorii comune alături de alți 10 miniștri ai transporturilor din UE, cu privire la lipsa de reacție a Comisiei Europene față de măsurile protecționiste din Franța și Germania
- COMUNICAT DE PRESĂ, 31.05.2016: UNTRR a protestat în fața Reprezentanței Comisiei Europene din România împotriva indiferenței Comisiei Europene față de escaladarea acestor măsuri protecționiste în cadrul UE
- COMUNICAT DE PRESĂ, 17.05.2016: Vrei să afli ultimele informații privind aplicarea din iulie 2016 a legii salariului minim în Franța (MACRON) în transporturile rutiere? Înscrie-te și participă la Conferința internațională IRU-UNTRR din data de 27 mai 2016, hotel Pullman, ora 12:30
- 13.04.2016, COMUNICAT DE PRESĂ: Franța bate Germania cu 9,6 la 8,5 !!!! Neoprotecționismul în transporturile rutiere europene continuă! Franța a aprobat în 9 aprilie 2016 salariul minim de 9,61Euro/oră, mai mare decât salariul minim din Germania de 8.5 Euro/oră! Cine urmează cu 10,7?
- 10.03.2016, COMUNICAT DE PRESĂ: LACUNELE LEGISLAȚIEI SOCIALE EUROPENE CREEAZĂ INCERTITUDINE ÎN SECTORUL TRANSPORTURILOR RUTIERE. UNTRR solicită excluderea clară a șoferilor profesioniști din domeniul de aplicare al Directivei europene a detașării lucrătorilor și al legislației naționale specifice
- COMUNICAT DE PRESĂ, 22.05.2015: UNTRR și membrii săi s-au implicat activ în organizarea protestelor împotriva legii MiLoG, iar pe această cale salută decizia CE de a iniția procedura de infringement și își reafirmă disponibilitatea de a lupta până la anularea aplicării legii transportatorilor români
- COMUNICAT DE PRESĂ, 19.05.2015: O eventuală impozitare a diurnei după 1 iunie 2015 ar anula creșterea economică a României
- COMUNICAT DE PRESĂ, 14.05.2015: UNTRR cere Guvernului și Parlamentului o legislație clară cu privire la diurnă și nu anularea unor obligații fiscale care contrazic legea actuală
- Comunicat de presă, 24 aprilie 2015: Comisarul European pentru Transporturi a informat UNTRR că analizează dacă legea MiLoG respectă legislația Uniunii Europene
- COMUNICAT DE PRESĂ, 2 APRILIE 2015: Răspunsul Inspecției Muncii către UNTRR: Pentru acordarea diurnei, locul de muncă trebuie modificat prin delegare
- COMUNICAT DE PRESĂ, 27.03.2015: Ministerul Federal al Muncii și Afacerilor Sociale din Germania a răspuns UNTRR cu privire la aplicarea legii salariului minim din Germania -MiLoG transportatorilor români
- COMUNICAT DE PRESĂ, 26 MARTIE 2015: MKFE, UNTRR, ZMPD, CESMAD Bohemia şi LINAVA – asociaţiile transportatorilor rutieri reprezentând companii de transport din Ungaria, România, Polonia, Republica Cehă și Lituania - au semnat o petiție comună adresată Parlamentului European şi înmânată domnului Istvan Ujhelyi - vicepreședinte al Transporturilor PE și Comitetul de Turism, în timpul protestului organizat la Bruxelles, în fața Parlamentului European la 25 martie 2015
- COMUNICAT DE PRESĂ, 17 februarie 2015: Neoprotecționismul în transporturile rutiere continuă! Franța intenționează să impună un salariu minim de 9,61 Euro/oră, mai mare decât salariul minim din Germania de 8.5 Euro/oră!
- COMUNICAT DE PRESĂ, 30 ianuarie 2015 - Uniunea Naţională a Transportatorilor Rutieri din România salută decizia Germaniei de a suspenda temporar noul salariu minim pentru transportatorii care traverseaza aceasta tara şi consideră că este un prim pas spre soluţionarea acestei problematici
- COMUNICAT DE PRESĂ, 29 ianuarie 2015: Uniunea Naţională a Transportatorilor Rutieri din România cere Guvernului României să solicite Guvernului Germaniei introducerea unui moratoriu pentru transportatorii români privind aplicarea legii salariului minim din Germania
- COMUNICAT DE PRESĂ, 14 ianuarie 2015: Germania creează un precedent periculos pentru UE, impunând regulile sale naționale celorlalte 27 State Membre UE, fără Comisia Europeană sau Parlamentul European!
- COMUNICAT DE PRESĂ, 23 Decembrie 2014: IMPOZITAREA DIURNELOR O ALTĂ „TAXĂ CARE NU CREȘTE” FALIMENTAREA SECTORULUI DE TRANSPORT RUTIER
- COMUNICAT DE PRESĂ: 16 decembrie 2014: Quo vadis, Uniunea Europeana? Germania impune un salariu minim transportatorilor din alte State Membre, alăturându-se statelor vestice care adoptă măsuri împotriva libertății serviciilor în UE. Amenda pentru nerespectarea salariului minim în Germania poate ajunge până la 500.000 Euro!
- PRESS RELEASE, January 6th, 2015: Quo vadis, the European Union? Germany imposes a minimum wage to the carriers of other Member States, joining the Western States which have adopted measures against freedom of services in the EU. Penalty for non-compliance with the minimum wage per hour in Germany can reach EUR 500.000!
- PRESSEERKLÄRUNG, 7.Januar 2015: Quo vadis,Europäische Union? Deutschland verpflichtet die Verkehrsunternehmen anderer Mitgliedsstaaten zu einem Mindestlohn und schliesst sich somit den westlichen Staaten an,die Massnahmen gegen Erbringung freier Dienstleistungen innerhalb der EU ergreifen.Die Strafe für die Nichtgewährleistung des deutschen Mindestlohns kann sich auf 500.000 Euro belaufen.
Ultima modificare a paginii: 28.09.2021