UNTRR


Alocare CEMT în cazul BREXIT solicitanţilor care efectuează curse în şi din UK

 

În situaţia în care UK părăseşte UE fără un acord care să reglementeze derularea transportului rutier UE – UK, acord opozabil României ca stat UE, România va primi un contingent special de autorizaţii CEMT. Contingentul respectiv va fi alocat, prioritar, operatorilor de transport care deruleaza contracte de transport spre şi dinspre UK, pe baza solicitărilor acestora.

Comisia CEMT va informa, corespunzator, solicitanţii din aceasta categorie, asupra modului de alocare a autorizaţiilor CEMT, anume:

  • modul de solicitare

 

  • criteri de alocare
  • repartitie

 

Comisia CEMT va aloca, suplimentar, celor interesati, autorizatii CEMT în orice altă situaţie în care, urmare a iesiri UK din UE, conditiile transportului rutier de marfuri din UE spre UK sunt mai restrictive decât cele actuale. 

Şi în aceste cazuri, solicitanţii trebuie să ţină seama de limitările la care sunt supuse autorizatiile CEMT (ex: maxim 3 curse în afara statului de înmatriculare, restricţii teritoriale, s.a.), limitări menţionate la art. 4, 5 şi 6 din prezentele Normele metodologice privind repartizarea şi utilizarea autorizaţiilor CEMT pentru transportul rutier internaţional de mărfuri pentru anul 2020

 

Știați că cemt se folosește la 3 curse și camionul trebuie să revină în țara de origine?

 

 

 

CONDIŢII PARTICULARE ÎN UTILIZAREA AUTORIZAŢIILOR CEMT în cazul efectuării transporturilor în afara statului de înmatriculare (România)





Ultima modificare a paginii: 16.10.2019

x

Acest site foloseste cookies pentru stocarea diferitelor informatii utile navigarii. Prin continuarea utilizarii site-ului, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe detalii