COMUNICATE DE PRESĂ REFERITOARE LA PROBLEMA ACCIZEI
- COMUNICAT DE PRESĂ, 28.11.2015: UNTRR solicită eliminarea supraaccizei de la 1 ianuarie 2016, sistemul de rambursare nu funcționează:în 2015 restituirile sunt de doar 1,8% din cele estimate, din cauza birocratizării excesive, perioadelor de rambursare extrem de lungi și impredictibile, iar scăderea drastică a volumului de carburant vândut în România a limitat câștigul statului la sumele nerambursate și la cele încasate din rata de schimb euro/leu majorată artificial cu 7,5%
- În anul 2015 a fost returnat către transportatorii rutieri doar un procent de 2,4780 din bugetul alocat schemei de restituire a accizei-Situația restuirii de accize pentru anul 2015
- Comunicat de presă, 01.09.2015: UNTRR solicită eliminarea supraaccizei de la 1 ianuarie 2016: restituirile sunt de doar 0,8% din cele estimate, din cauza birocratizării excesive, perioadelor de rambursare extrem de lungi și impredictibile, iar scăderea drastică a volumului de carburant vândut în România a limitat câștigul statului la sumele neplătite și la cele încasate din rata de schimb majorată cu 7,5%
- Comunicat de presă, 4 iunie 2014: Previziunile Uniunii Naţionale a Transportatorilor Rutieri din România confirmate de Institutul Naţional de Statistică: Majorarea accizei la motorină aduce pierderi la Bugetul de Stat. Soluţia: returnarea facilă şi compensarea datoriilor către Bugetul de Stat! Se poate! Se vrea?
- Comunicat de presă, 29.03.2014: Uniunea Naţională a Transportatorilor Rutieri din România susţine în continuare că rambursarea accizei suplimentare să fie aplicată şi firmelor de transport persoane
- Comunicat de presă, 28 martie 2014: Rambursarea accizei suplimentare menţine competitivitatea firmelor de transport, limitează impactul creşterii preţurilor asupra populaţiei, fără afectarea bugetului de stat
- Media statistică: te face să te simţi bine fără să primeşti nimic!
Ultima modificare a paginii: 07.01.2016