UNTRR


Mesaje primite de la firmele de transport rutier și șoferi cu privire la de ce nu trebuie izolați șoferii profesioniști din transporturile rutiere internaționale

ASTEPTAM CAT MAI MULTE ARGUMENTE DE LA DUMNEAVOASTRA PE PAGINA UNTRR DE FACEBOOK SAU LA ADRESA DE E-MAIL office@untrr.ro PENTRU A LE PREZENTA DE URGENTA AUTORITATILOR PENTRU A ELIMINA FORMULARE, PROCEDURI, BIROCRATIE, NU INUTILE, CI PAGUBOASE PENTRU ROMANIA! 

Motive:

 

  1. De ce trebuie să intre șoferul și familia lui în carantină când acesta este echipat corespunzător și identic cu un polițist de frontieră, care este mult mai expus decât șoferul?
  2. De ce trebuie să intre în izolare și familia șoferului pentru 14 zile, dacă acesta se întoarce la familie și nu are niciun simptom?
  3. cel mai bine ar fi să se renunțe și la formulare și la izolare pentru șoferii de camion asimptomatici!
  4. Formularul DSP 31.03.2020 de intrare în țară, nu conține și profesia. Cel care completează formularul are 3opțiuni: INTERNARE, IZOLARE, CARANTINARE AUTORIZATĂ, CARANTINĂ ANGAJATOR - deci pentru șofer înseamnă că trebuie să stea 14 zile acasă conform declarației DSP. Formularul trebuie schimbat.
  5. nicio țară din Europa până în România nu își izolează șoferii de camion, pentru că blochează această activitate.
  6. șoferilor de camion li se măsoară temperatura doar la ieșire din Italia
  7. șoferii nu intră în marile aglomerări urbane, ocolesc orașele utilizând șoselele de centură și centrele logistice sunt în afara localităților sau la periferie, astfel că riscul de contaminare scade foarte mult.
  8. șoferii de camion sunt super izolați pe toată durata cursei - fiind singuri în cabina sau cel mult în echipaj
  9. Șoferii de camion sunt expuși la contaminare cu Covid 19 tocmai prin procedurile de control de la frontiere - unde trebuie să se dea jos din cabina să meargă la corturile DSP
  10. datorită derogărilor la Regulamentul 561/2006 privind timpul de conducere și odihnă, șoferii opresc mai rar în parcări și nu mai socializează între ei, păstrând distanțarea socială
  11. uneori șoferii sunt singurele persoane din familie care aduc un venit și atunci foarte atenți să respecte toate regulile de igienă, de distanțare socială
  12. cine va susține economia României? Dacă nu mai are cine sa transporte marfă cum vom exporta și importa bunuri? Centrele logistice, magazinele, producătorii, exportatorii vor apela la firme din afara României.
  13. cine va suporta costurile de izolare? Statul? Nu cred! Cetățeanul prin prețul produselor!
  14. șoferii refuză să plecă în curse de teama izolării lor și a familiei  la retur din cursă
  15. procedură birocratică inutilă - cu creșterea timpului de așteptare la frontiere
  16. managementul firmelor de transport se preocupă în mod constant de starea de sănătate a șoferilor și sunt primii care pot raporta eventuale cazuri cu simptome
  17. la intrarea în România pe 4 puncte de trecere a frontierei timpul de așteptare este mai mare decât la intrare din Austria în Ungaria în condițiile în care fluxul de vehicule comerciale care intră în România este  considerabil diminuat de autovehiculele care merg spre Croația, Serbia, cele care au destinație Ungaria. Acest lucru se datorează formularelor inutile pentru șoferi.
  18. se generează costuri suplimentare autorităților DSP și poliției locale cu vânătoarea șoferilor în localitățile de domiciliu
  19. De ce pe vameși, polițiștii, jandarmii, armata, care sunt cu mult mai expuși zilele acestea, față de șoferi, nu intră în izolare împreună cu familia? Ei după ce ies din tură, au dreptul să stea cu familia, iar noi, șoferii, nu!
  20. șoferii sunt speriați și refuză să mai plece în cursă dacă de fiecare dată apar atâtea discuții la nivelul autorităților din România cu privire la situația lor
  21. măsura este costisitoare și inutilă atât prin practica țărilor vestice dar și prin comparație cu alte segmente sociale cu risc real sporit de contaminare - spre care ar trebui canalizată atenția și efortul și bugetul autorităților DSP și prefecturilor și consiliilor locale
  22. dacă sunt izolați la domiciliu nu avem cu ce transporta produsele alimentare pentru populație
  23. dacă sunt izolați la domiciliu nu avem cu ce transporta medicamentele pentru spitale și populație
  24. dacă sunt izolați la domiciliu nu avem cu ce transporta tehnica medicală, produsele pentru dezinfectare, curățenie pentru spitale și populație
  25. în marea majoritate a cazurilor nu încarcă și nu descarcă mărfurile/ nu au contact cu alte persoane, zonele de încărcare / descărcare sunt zone care în principiu sunt bine controlate epidemiologic.
  26. Șoferiilor le este verificată temperatura de cele mai multe ori la locul de încărcare si descărcare a mărfii
  27. Șoferii de camion intră în contact cu extrem de puțini oameni în timpul unei curse, cu excepția controlului la frontierele România ( la intrare în Ungaria Poliția de frontieră este amplasată la nivelul cabinei camioanelor și șoferii nu se dau jos din cabină)
  28. familiile șoferilor fac subiectul izolării până la 14 zile, chiar dacă șoferii stau doar o zi sau două acasă, iar de multe ori membrii familiei sunt implicați în furnizarea de servicii vitale
  29. Ungaria care a introdus pe 27.03.2020 conceptul de autoizolare a șoferilor maghiari la întoarcerea din curse pe teritoriul Ungariei, a renunțat la această măsură pe 28.03.2020
  30. Lucrătorii din Politia de frontieră și DSP ar trebui să se autoizoleze 14 zile după fiecare zi de lucru - având în vedere că vin în contact zilnic cu sute de oameni care intră în România provenind din zone roșii COVID19
  31. Dacă lucrătorii din Politia de frontieră și DSP merg acasă la familie. Familiile acestor lucrători ar trebui să se autoizoleze 14 zile și membri ai familiilor ar trebui să stea acasă cu 75% din banii de la asigurări de stat. Mulți membri de familie (soți, părinți, copii) ai șoferilor lucrează în domenii strategice pentru zilele acestea poliție, spitale, jandarmerie, comerț. Vor fi astfel afectate și alte firme care pentru moment pot lucra și pot aduce taxe la stat. În alte cazuri, membri familiei își pot pierde locul de muncă.
  32. Dacă un șofer face tur-retur și stă doar 2-3 zile acasă, ar însemna că pe întreaga perioadă a stării de urgență (care poate dura luni de zile), să nu își vadă familia, fără ai pune în izolare. Sunt în primul rând oameni. Dacă vine din alte zone, în regim comunitar, și are liber doar 3-4 săptămâni, jumătate din această perioadă o petrece departe de familie pentru "a-i proteja". Dacă economia depinde de ei, de ce nu ii testează. Așa ar fi în siguranță și ei și familiile lor,.
  33. transport zilnic București –Ruse.Firma transportă zilnic marfă din port de la Ruse către București. Ce se întâmplă cu șoferii?
  34. Firma noastră se ocupă cu transportul de materiale către stații de betoane pe traseul Arad-Szeged. Șoferii noștri efectuează câte două curse pe zi. Ei locuiesc în județul Arad și merg acasă în fiecare seară, iar după această ordonanță nu mai vor să vină la muncă deoarece nu știu ce se întâmplă cu cei din familie cu care intră în contact atunci când merg acasă. Puteți să ne dați mai multe detalii despre ce se întâmplă cu familiile lor după ce ei se întorc la muncă, având în vedere că zona Szeged nu este o zonă periculoasă? Dacă nu onorăm comenzile, intervine posibilitatea de a ne pierde contractele și în situația noastră sunt și alte firme care își desfășoară activitatea în aceeași zonă.
  35. cati medici si personal din spitale a fost confirmat cu coronavirus? Cati soferi? Cine e mai expus la imbolnavire? Dupa ce am primit de la Ue norme de lucru daca noi oricum facem cum vrem? Cum e posibil sa se dea ordonante care oricat de destepti ne credem , nu le intelegem? Si o intrebare ( retorica )... daca soferii sau firmele de transport trebuie sa plateasca pt carantina soferilor, pentru familiile soferilor care intra in carantina li se va elibera concediu medical pe perioada izolarii? Sau sunt considerate sau desconsiderate mai rau decat olimpicii nostri?
  36. Ce se întâmplă cu familiile șoferilor bătrâni care au nevoie de tratamente oncologice și depind de soțiile acestora care rămân acasă cine se mai ocupă de ei dacă o să rămânem într-o autoizolare continuă??? Gândiți-vă că mai avem și bătrâni de îngrijit nu putem sta in autoizolare continuă.
  37. Care sofer o sa mai plece in cursa stiind ca poate familia ramane in continuare in carantina pana la 14 zile. Raspunsul aceata este asteptat de soferi cu sufletu la gura.
  38. 1. Cati soferi au fost diagnosticati cu covid-19 raportat la numarul total de infectari (atat la nivel national cat si european)? Foarte putini, pentru ca sunt dotati cu materiale de protectie, pentru ca munca de 9-10-15h/zi se desfasoara complet izolat in cabina unde nu are acces nimeni altcineva care ar putea s-o contamineze, pentru ca sunt bine instruiti si foarte atenti la locurile de incarcare/descarcare in pastrarea distantei si evitarea contactului cu alte persoane
    2. Cum anume sunt mai expusi soferii comparativ cu politisti, politisti de frintiera, ISCTR, angajati din alte institutii? Acestia nu intra in carantina/izolare la iesirea din tura pentru protejarea familiilor
  39. Nu am citit toate mesajele, poate cineva a mai scris:
    Izolare in hotel:
    -Orice șofer care face curse tur-retur este nevoit să-și facă cumpărături si să-și pună haine curate. După 2-3 zile de carantină cu siguranță intră în Supermarket să-și cumpere mâncare pt o saptamana si evident merge si acasa pentru haine curate.
    Este pur si simplu imposibil de respectat carantina cum se cere în condițiile ce există la noi.....
    Izolare acasa cu familia:
    După ce pleacă șoferul înapoi în cursa cine va ieși le cumpărături pt familia rămasă? Ca autoritatile nu se ocupa. (Cunosc caz concret)
  40. Cel mai mare risc de contaminare e la trecerea frontierei unde polita cu aceleași mănuși iau documentele de la toți șoferii, cred că ar trebui să le arătăm documentele pe geam să le fotografieze și așa să le verifice

    Cam toate punctele de mai sus sunt un motov intemeiat! Ca parere personala, meseria de sofer prin activitatea sa o putem "adauga" langa cele de politist, medic, pompier etc... unde acestia nu sunt plasati in carantuna la sfarsit de tura, pe scurt trebuie sa ne lase sa ne continuam activitatea atata timp cat nu prezentam semne..febra, tuse etc!

    La încărcăre si descărcare trebuie să respectăm reguli stricte de către firmele de unde incarcam/descarcăm.Si o sa enumăr câteva din ele:se intra doar o singura persoana in biroul pt înregistrare,ne dezincfectam pe mâini la intrare,restul așteaptă afara la distanță de 1,5-2 m unul de celălalt,nu mai avem acces in hale.Noi șoferi foarte putin interacționam cu alte persoane.
  41. Ca de obicei legile sunt date la repezeală fără a fi gandite inainte,analizate.Eu ca și șofer pe tur-retur/comunitate mă pui să aleg din 3 variante,care din păcate nici una nu e bună,nici pt mine ca șofer și nici pt transporturi.Legea ar trebui să fie clară: Șoferilor de transport marfă care intră in țară, la punctul de trecere să li se ia temperatura/test dacă se poate și aceștia(să declare dacă au simptome),iar dacă nu prezintă simptome in perioada dintre curse 1-2-3 zile se supun ordonanței de a nu ieși din casă ca și restul populației, FĂRĂ a îi fi afectată familia ,de a sta 14 zile in casa după plecarea in cursă.pt că eu cred că nimeni nu e inconștient dacă are simptome sa mearga acasă să iși pună familia in pericol.
  42. In situatia de fata si in ori ce situatie grea pentru omenire soferi asigura hrana si tot ce e necesar omului. 2 soferii prin eforturile lor pun umarul la economia ficarui stat prin taxele aferente tansportului : motorina taxe de drum etc .3 in aceste situati cand doar iei mumcesc si se sacrifica ar fi trebuit sustinuti nu sa ne ingreuneze munca si asa foarte dificila si plina de riscuri
  43. UNTRR nu sta cu miinile in sin si întreba șoferi ce sa faci ,oprește definitiv transporturile pina nu vei obține decizie favorabilă pentru șoferi de a nu intra la izolare dacă nu prezintă simptome la frontiera nu suntem nebuni sa ne ducem la familii dacă suntem bolnavi după ce am stat atitea săptămîni prin tari străine acum nu putem sa stam cu familia ca nu vrea iohannis și Orbán dacă nu avem nimic suntem sănătoși și nea ajutat bunul Dumnezeu sa ne întoarcem sănătoși acas nu putem de putregaiurile astea dar ei stau cu familiile lor
  44. Pentru ca industria transportului inca cotizeaza cu taxe si impozite. Pe langa situatia in care izolarea genereaza un blocaj pentru firme, il genereaza si pentru stat. Ecuatie simpla: masinile nu merg noi nu avem bani de taxe. E absurd sa izolezi soferii in conditiile in care doar tranziteaza tari, in conditiile in care isi traiesc viata intr-o cabina, pentru ca nu mai au posibilitatea sa opreasca sa manance la un restaurant macar. Provoc oficialii sa traiasca macar 2 zile inchisi intr-un spatiu de 2x2, sa manance doar conserve, sa doarma nespalati si intr un pat de 90 cm latime, fara sa aiba cum sa-si pupe copiii si  sotia de noapte buna!
  45. Nici unul din soferii de tir nu si-ar pune familia in pericol daca ar sti ca ar fi avut cea mai mica sansasa contacteze acest virus sau mai ales daca ar fi avut simptome...ce masura s-a luat pentru acestia efectiv este de neacceptat si nu stiu cate mesaje mai trebuie sa dam, cate stiri sa mai urmarim cu sufletul la gura si cu o mica speranta ca acest guvern sa isi faca treaba bine si sa nu mai isi bata joc de oamenii care inacest moment sunt esentiali in ajutorul economiei, de familiile acestora sa ii tina din izolare in izolare ca altfel nu ar mai avea bani sa traiasca, ca sotiile sa isi piarda locul de munca din cauza acestei izolari care ar putea dura luni de zile....Schimbati aceasta ordonanta, gasiti o alta modalitate de a testa soferii sau orice altceva dar nu va bateti joc de ei si de familiile acestora!!!
  46. Daca camionul doar descarca in Romania si se intoarce in spatiul comunitar dupa 9 ore de pauza facute in cabina mai are nevoie de acest formular? Ex concret: Am camioane ce vor intra de la noapte in tara sa descarce la Timisoara si Oradea. Dupa descarcare aceste camioane se intorc inapoi in Slovenia sa incarce. Soferii isi fac doar 9 ore pauza si pkeaca inapoi plus ca adresele lor de domiciliu sunt din alte judeta si nu ajung acasa.
  47. Nu ati pus cel mai important argument in momentul de fata: cine va sustine economia Romaniei? Daca nu mai are cine sa transporte marfa cum vom exporta si importa bunuri?
    Tot important: cine va suporta costurile de izolare? Statul? Nu cred! Cetateanul in pretul produselor!
  48. Ideea care o vad eu, este ca problema trebuie reglementata exact in punctele de trecere a frontierei, unde se cer documentele (buletin, taloane, CMR) iar acei vamesi de ce nu intra in carantina, ca ei pun mana pe toate documentele. De ce acum trebuiesc verificate aceste documente si pana acum nu trebuia? In aceasta perioada nu ar trebui sa se ia masuri care sa elimine posibilitatea de contaminare?? Sa nici nu deschid geamul la camion pentru a nu ma contamina...
    Cursa dureaza 6 zile (in super izolare si singuratate) de ce mai trebuie sa stau inca 14?
    De ce nu se iau masuri importante pentru medici si cadrele medicale care ei interactioneaza in mod direct cu personele infectate. De ce merg pe aceasta pista gresita? Unde rata de raspandire a virusului e relativ mica sau innexistenta...
    Parerea mea ca ar trebui la punctele de trecerea frontierei inlesnita trecerea si contact cat mai putin cu documentele!!!
  49. Dacă firma de transport are incarcare pentrucamionul care se intoarce din europa( adica export de materie primă sau produse finite) si soferul este obligat sa intre in carantină oare nu punem pe butuci economiațării intenționat? Cât timp firma de transport are curse, de ce le-am opri?
  50. Ce se intampla cu familiile soferilor daca acestia aleg sa se autoilzoleze la domiciliul intre curse ?
    Acestea nu vor mai iesi din autoizolare pana la terminarea pandemiei ?
    Pentru ca la reintoarcerea soferului acs acestea incep o noua autoizolare de maxim 14 zile .

    Șoferii ar trebui testați, nu izolați!Chiar pe costul firmei de transport, eu cred ca pentru siguranța șoferilor si desfășurarea activității de transport in conditii optime, toți am fi de acord sa suportăm prețul testului pt COVID!
  51. Masuri inutile pentru șoferii de camion care oricum au o viață destul de singuratica și lipsită de privilegii și de care depinde economia mondială,ne vom opri în carantină și vom aștepta marele faliment și lipsa acută de mărfuri la magazine.
  52. Din punctul meu de vedere ar trebuii sa ia in considerare ca avem si noi echipament de protectie (masca gel dezintectant,manusi etc)si contactul nostru cu alte persoane este foarte redus si atunci cand avem contact cel putin pe unde merg eu suntem verificati (temperatura,simptome ).Mie sincer nu imi este frica pe drum oriunde merg in europa dl guvernanti.Imi este frica atunci cand apuc sa ies din tara si aud la tv ca urmeaza o noua ordonanta sau mai stiu eu ce ca asa merge treaba plec de acasa dupa o regula intru in tara dupa o saptamana alta regula.Cel mai buargument pe care pot sa il dau e urmatorul:Domnilor guvernanti,ati apucat la conducere in niste vremuri pe care nici in cele mai urâte visuri nu le doream nici noi nici dvs ,chiar vad ca va dati toata silinta sa faceti luclurile intr.un mod cat mai bland posibil dar ganditi.va prin cate controale si cate birocratie trecem ,cozi de km ,ore intregi de asteptare pentru a ajunge intr.un final acasa pentru o zi maxim doua nu ne faceti si dvs viata mai grea decat o avem....
  53. Porcaria asta omoara transportatorii romani, eu unul sint o firma mica si pina nu se clarifica si face legea cel putin ca in Ungaria, nu mai plec nicaeri, ca mine multi altii...Asta va duce la urmatorul lucru : VOR VENI POLONEZII SI UNGURII, ETC, SI VOR DUCE EI MARFURILE ROMANESTI, SI ASA PUTINE, deci propriul guvern te omoara , iti da in cap efectiv, cu astfel de aberatii. Stop joc aici si nu mai platim nici o taxa
  54. Varianta 2 nu este clara nici pentru noi nici pentru soferi:
    b) izolarea la domiciliu împreună cu toate persoanele cu care locuiesc/se gospodăresc sau singuri, în alt spațiu locativ disponibil;

    Persoanele de la domiciliu sunt obligate sa petreaca in izolare aceiasi perioada ca si soferul? Sau dupa ce soferul a plecat in cursa (dupa 12 ore sau 12 zile), familia acestuia trebuie sa se autoizoleze 14 zile?
  55. ??? ? nu pot sa cred ce citesc!!! V-ați lasa soțul sa meargă in cursa știind ca la întoarcere toată familia intra in izolare la domiciliu?
    Cine va face cumpărăturile pt traiul zilnic dacă toată familia e izolata???
    Vi se pare normal sa fie tratati șoferii in mod egal cu diaspora??? Ei circula singuri, au echipamente de protectie pt alimentare, încărcare, descarcare in schimb diaspora circula la gramada fără minimul necesar de protectie!!!
  56. Ati sunat in ultima perioada laDSP? Am asteptat 2 ore la telefon, pentru a-mi fi preluat apelul, ca o doamnă ,,drăguță" , sa imi sugereze într-un mod lipsit de omenie, sa citesc in OM ca acolo gasesc raspunsul. Dacă aș fi avut nevoie de consiliere juridică, era o sugestie bună, dar nu asta era motivulapelului. Stiti ca în unele județe din țară DSP si IPJ te baga in izolare la domiciliu si peste o zi vin si te declara scoși din izolare, dar nici ei nu stiu de ce? Foarte frumos memorandumul UNTRR: ,,...soferii trebuie încurajați si susținuți si nu hărțuiți de autoritățile locale..."
    Cu cine sa mai vorbim in continuare? La cine samai apelam pentru clarificări?
    Cu stima, o soție al cărei soț e batjocura autorităților!
  57. Buna ziua! Imi cer scuze de deranj si sper din suflet sa imi răspundeți... As vrea sa va rog sa imi spuneti clar, in ce conditii se pot face schimburile de echipaje de pe camioanele din Comunitatea Europeana (Spania-Germania in special). Sotul este plecat de două luni jumate, ar fi trebuit să fie schimbat acum ddouasaptamani, insa cu situația asta...nu s-a putut. Colegii care trebuie să ii schimbe sunt in tara, iar ca sa ajunga la ei, mergeau cu un microbuz in Germania. Se făcea schimbul , iar cei schimbați se intorceau tot cu microbuzul inapoi. Se pot face adeverințe, conform legii si in cazul lor? Ce metode sa foloseasca pentru a ajunge acasa? Multumesc din suflet!
  58. Si daca optez pentru izolarea la domiciliu , ce se intampla cu familia? E si ea in izolare pe perioada cat stau eu acasa sau nu ?

    Si atunci de ce sunt multi șoferi sunați de la DSP după 2 sau 3 zile de la intrare in romania ca trebuie să intre în autoizolare?
  59. va rog sa ma scuzati daca deranjez, dar eu nu mai inteleg nimic
    daca se întoarce soțul dupa 1 aprilie acasa trebuie sa se autoizolezi si daca nu are simptome ????
    el face curse tur retur romania -elvetia sau germania
  60. Din ce inteleg eu,pt noi care facem tur retur,ar fi mai bine sa evitam contactul cu familia daca nu ii vrem in carantina pe perioada nedeterminata.intrebarea e alta.ca saplec in cursa,am nevoie de alimente.ori izolarea/carantina nu iti permite sa faci asta.cum sa procedam?
  61. Buna ziua, scuzati deranjul, as avea o întrebare dacă se poate. Zilele următoare urmează sa vina in țara 3 cap tractoare pentru a face inspecția tehnica, firma este din Cluj, șoferii sunt din Bistrița, dar ITP ul se va face la Oradea, dorim doar sa facem ITP ul și după sa reveni înapoi la lucru, mai mult de câteva ore nu vom sta in țara ( semiremorcile se preiau din Austria) , in aceasta situație ei ar fi obligați sa stea pana la 14 zile in carantina? Mulțumesc frumos
  62. Altfel trebuie pusă problema:șoferii ar trebui testati la intrarea in țara ,dacă intenționăm sa nu punem in pericol pe nimeni.Ce rost are sa meargă acasă și sa între in izolare cu familia?Daca e sănătos merge liniștit acasă,familia poate merge la munca,etc și toată lumea e in siguranța.
  63. O posibila solutie ? Intru in tara, descarc la Bucuresti, si teoretic ar trebui sa merg acasa sa ma izolez cu toata familia pe perioada dintre curse. Dar la mine perioada dintre curse este de doar o ora, pentru ca ulterior descarcarii la Bucuresti, fac imediat o cursa Bucuresti -Chiajna. Asadar al doilea cmr arata un transport national, si nu trebuie sa ma izolez daca fac transport national. Dupa ce termin transportul national, pot merge acasa fara sa ma izolez eu si familia.
  64. Ca urmare a ordonanței militare nr 4 șoferii de camioane după părerea mea nu mai pot face curse internaționale deoarece sunt obligați să intre în carantină.1.La venirea din cursa să intre în carantină pe perioada cat sta in țarăla o locație asigurată de angajator și plătită de acesta .Nu o să se întâmple asta deoarece angajatorul nu-si permite să plătească cazarea într-o locație decentă în care să beneficiezi de hrană și condițiile minime pt igiena personala, și arunci o sa asigure cazare prin nu stiu ce locații dubioase gen containere.2.Solicitarea autorităților locale a unui spațiu de carantină pe banii șoferului, și aici intreb de ce aș mai pleca în cursă??3. Izolarea la domiciliu cu familia. Asta înseamnă că toți membrii familiei vor intra in carantină 14 zile ne mai putând merge la serviciu și atunci reducând drastic veniturile financiare ale familiei!!Morala la aceste măsuri ar fi ca eu șofer de camion să susțin economia de acasa ?? Pentru că în momentul în care am venitdin cursa nu-mi pot vedea familia, nu-mi pot asigura hrana pentru următoarea cursa , nu-mi pot face un duș avînd în vedere că toate parcarile au dușuri le restrictionate .
     

 

 





Ultima modificare a paginii: 02.04.2020

x

Acest site foloseste cookies pentru stocarea diferitelor informatii utile navigarii. Prin continuarea utilizarii site-ului, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe detalii