UNTRR


A 61-a expozitie de autovehicule utilitare

IAA Hanovra 2006

A 61-a expozitie de autovehicule utilitare


Cea de-a 61-a expozitie de autovehicule utilitare s-a desfasurat la Hanovra in perioada 21 - 28 septembrie 2006, avand motto-ul „Autovehicule comerciale: Circula pentru noi toti“.

Dovedindu-se un eveniment foarte important pentru intreaga industrie auto mondiala, expozitia a reunit in acest an peste 1.500 de expozanti din 46 de tari, prezenti la Hanovra cu o multitudine de inovatii si produse noi.

IAA Hanovra 2006 a impresionat prin expunerea unei serii de camioane noi, lansate in ultimul an: DAF XF105 - castigatorul de anul acesta al premiului „Camionul anului 2007“, Renault Premium Route, Volvo FE, Volvo FL, Volvo FH16, MAN TGM, DAF LF, dar si o serie de vanuri noi sau restilizate, cu motoare EURO 4, precum Volkswagen Crafter, Mercedes Benz Sprinter, Ford Transit AWD, Opel Vivaro, Fiat Ducato etc.

Printre produsele expuse s-au numarat: autocamioane, capete tractor, autobuze si autocare, vehicule comerciale usoare, vehicule speciale, semiremorci, caroserii, accesorii si piese de schimb, ateliere de reparatii, intretinere si diagnoza, autoturisme tip, sisteme pentru transportul combinat, machete de masini, prestatori de servicii etc.

In cadrul expozitiei, Asociatia Germana a Industriei Auto - VDA a organizat o serie de manifestari si seminarii de specialitate, printre care:

• Servicii financiare in afacerile cu vehicule utilitare;

• AdBlue in autovehiculele comerciale;

• Ziua europeana a logisticii;

• Concepte inovatoare de vehicule si de logistica in circulatia combinata;

• Dezvoltari actuale in privinta produselor periculoase si cresterea sigurantei vehiculelor pentru transporturi periculoase.

Tendintele ce au marcat aceasta editie a expozitiei IAA au fost acelea de promovare a conceptului modular prin dezvoltarea unor combinatii mai lungi de 18,75 metri (ansamblu de 16,6 m + semiremorca de 7,82 m, camion de 7,82 m + semiremorca de 13,6 m) avand ca efect, testat in tari precum Suedia, Finlanda, Olanda, descongestionarea traficului rutier cu minim 25 - 30%, scaderea pretului unui transport in medie cu 23%, reducerea emisiilor poluante cu pana la 15%. De asemenea, folosirea materialelor compozite pentru sasiuri, semiremorci mega, basculante si dezvoltarea tehnologiilor hibride pentru reducerea la minim a poluarii s-au dovedit a fi tendinte serioase pentru viitorul apropiat.

 

Cristian Zaharescu, UNTRR





Ultima modificare a paginii: 30.10.2006

x

Acest site foloseste cookies pentru stocarea diferitelor informatii utile navigarii. Prin continuarea utilizarii site-ului, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe detalii