UNTRR


ASITRANS ASIGURĂRI - de 12 ani alături de transportatori

Din 2005, prin „asigurarea inteligentă“

Înfiinţată în 1994 la iniţiativa transportatorilor, pentru a răspunde necesităţilor specifice acestora, compania ASITRANS ASIGURĂRI a înregistrat o evoluţie a activităţii constant pozitivă, de la înfiinţare până în prezent. Cifra de afaceri a crescut de la 200 milioane lei vechi în 1994 la 222,7 miliarde lei vechi în 2004, ritmul de creştere depăşind constant ritmul de creştere a pieţei asigurărilor, în contextul în care întreaga dezvoltare s-a făcut prin eforturi proprii, structura acţionariatului rămânând în linii mari neschimbată.

Principalele realizări pot fi sintetizate astfel:

• 12 ani pe piaţa asigurărilor din România, întotdeauna în serviciul clienţilor;

• acoperire naţională prin 60 de agenţii;

• 290 de angajaţi;

• peste 60.000 de clienţi;

• colaborări cu reasiguratori de renume: Munich Re, Hannover Re, Scor Re, Alliance Cyprus, Polish Re;

• capital social: 8.000.920 RON.

 

ASITRANS propune o gamă largă de produse permanent îmbunătăţite. Oferta pentru transportatori este extrem de vastă, cuprinzând tipuri de asigurări care confirmă veridicitatea conceptului de „asigurare inteligentă“ pe care ASITRANS ASIGURĂRI îl promovează începând din această campanie RCA. Însuşi numele companiei implică ideea de asigurare eficientă a transportatorilor, fapt confirmat prin multitudinea de produse „inteligente“ adresate acestora:

 

• Asigurarea complexă a transportatorilor internaţionali (ASITRANS poate să ofere cel mai mic preţ pentru acest tip de asigurare, în condiţiile în care se acceptă franşiza deductibilă şi alte elemente care au rolul de a reduce daunalitatea);

• Asigurarea de răspundere civilă auto (ASITRANS a lansat la sfârşitul anului 2005 o campanie RCA de impact, construită în jurul conceptului de „asigurare inteligentă“ şi în jurul mesajului percutant bazat pe ideea de „cel mai mic preţ“);

• Carte Verde;

• Cargo;

• Asigurarea de răspundere a operatorilor de transport (asigurările de risc financiar cerute de ARR);

• Asigurarea de răspundere a caselor de expediţii;

• Asigurarea de răspundere a firmelor de curierat;

• Asigurarea de răspundere a transportatorului faţă de marfa transportată;

• Asigurarea de răspundere a transportatorului faţă de persoanele transportate.

Conceptul de „asigurare inteligentă“ prin care ASITRANS se diferenţiază pe piaţa asigurărilor începând cu sfârşitul anului 2005 nu este doar un slogan aplicabil exclusiv campaniei RCA, ci este un concept care va sta la baza activităţii ASITRANS în următorii ani. În acest scop, se pregăteşte lansarea unei serii de produse „inteligente“, cuvânt care poate caracteriza atât oferta deosebită a asigurătorului şi produsul în sine cât şi disponibilitatea clientului de a face alegerea oportună. Asigurarea de răspundere civilă auto a deschis seria produselor „inteligente“, în primul an în care s-au aplicat preţuri diferenţiate la asigurarea de răspundere civilă auto. Astfel, ASITRANS s-a poziţionat extrem de eficient pe o piaţă concurenţială puternică, oferind cel mai mic preţ în virtutea politicii de orientare către client.

Ideal Casa este următorul produs „inteligent“ pe care ASITRANS îl pregăteşte pentru clienţii săi. Caracteristicile produsului vorbesc de la sine: este o asigurare accesibilă, completarea poliţei durează circa 1 minut, nu necesită inspecţie de risc, nu se completează alte formulare inutile, oferă o protecţie complexă prin sumele asigurate şi prin programul de reasigurare.

Pornind de la acest concept novator al „asigurării inteligente“, ASITRANS va căuta să ofere produse ajustate cerinţelor clienţilor: pe de o parte produse cu grad de accesibilitate mare, iar pe de altă parte produse complexe, adresate unor segmente specifice de clienţi.

 

 

Sursa: ASITRANS





Ultima modificare a paginii: 03.04.2006

x

Acest site foloseste cookies pentru stocarea diferitelor informatii utile navigarii. Prin continuarea utilizarii site-ului, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe detalii