UNTRR


Procedura de Implementare a Programului pentru Informarea şi Educarea Comercianţilor

Prin Ordinul nr.51/2004 al Preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, apărut în Monitorul Oficial nr. 384/2004, s-a aprobat „Procedura de Implementare a Programului pentru Informarea şi Educarea Comercianţilor”.

Acest program are ca obiectiv sprijinirea comercianţilor, persoane fizice sau juridice autorizate să desfăşoare activităţi de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă, prin acordarea de alocaţii financiare nerambursabile care acoperă 60% din valoarea cheltuielilor eligibile efectuate (exclusiv TVA), dar fără să depăşească plafoanele maxime stabilite pentru fiecare activitate eligibilă prevăzută în  program.

Programul se derulează începând cu anul 2003 şi se desfăşoară anual, până în anul 2007.

În anul 2004 programul urmăreşte sprijinirea comercianţilor pentru:

a) participarea la cursuri de formare/calificare profesională în domeniul comerţului şi serviciilor de piaţă;

b) participarea la cursuri privind  noţiuni fundamentale de igienă, necesare în activităţile de comercializare a produselor alimentare;

c) participarea la  cursuri  de specializare/perfecţionare  profesională pentru dobândirea de competenţe profesionale suplimentare şi aprofundarea  cunoştinţelor de specialitate;

 

d) achiziţionarea de calculatoare  pentru facilitarea accesului comercianţilor la informare;

e) realizarea unui site pe Internet, pentru prezentarea activităţii comerciantului şi a produselor comercializate de acesta;

f) achiziţionarea de semnături electronice extinse  şi certificate digitale calificate în vederea  promovării comerţului electronic;

g) administrarea POS-urilor pentru utilizarea  plăţii cu carduri;

h) elaborarea şi producţia de materiale tipărite de promovare a comerciantului, pentru îmbunătăţirea accesului la informaţii de piaţă şi facilitarea valorificării acestor informaţii.

Bugetul alocat Programului,   pentru anul bugetar  2004, este de  4  miliarde lei.

Important este faptul că, oricare dintre activităţile eligibile vor fi acceptate la plată dacă sunt contactate şi achitate după ce comerciantul primeşte notificarea (aprobare) din partea ANIMMC.

Persoana de contact pentru alte informaţii referitoare la acest program este Georgeta Andrei, telefon 021.3362179 sau e-mail georgeta.andrei@mimmc.ro.

Conţinutul integral al „Procedura de Implementare a Programului pentru Informarea şi Educarea Comercianţilor” de găseşte pe site-ul Agenţiei www.mimmc.ro şi în Monitorul oficial nr. 384/30.04.04

 

Sursă: E-mail - Camera de Comerţ şi Industrie a României, 18.05.2004






Ultima modificare a paginii: 06.10.2005

x

Acest site foloseste cookies pentru stocarea diferitelor informatii utile navigarii. Prin continuarea utilizarii site-ului, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe detalii