UNTRR


Italia: sancțiuni cuprinse între 5.000 euro si 15.000 euro în cazul încălcării dispozițiilor din Regulamentul (CE) nr. 1072/2009

- Italia: sancțiuni cuprinse între 5.000 euro si 15.000 euro în cazul încălcării dispozițiilor din Regulamentul (CE) nr. 1072/2009:

În data de 11.11.2014, a intrat în vigoare în Italia, Decretul de Lege completat nr. 133 din data de 12 septembrie 2014.
În ceea ce privește dispozițiile în materie de transport auto, la articolul 46-bis  din legea din data de  6  iunie  1974,  n.  298,  cu completările ulterioare, au fost aduse următoarele modificări:
  a) la paragraful  1,  cuvintele:  «regulamentul Consiliului (CEE)  n.  3118/93  din data de 25  octombrie  1993»  au fost înlocuite de următoarele:
«regulamentul Parlamentului European și al Consiliului  (CE)  n.  1072/2009  , din data de 21 octombrie 2009»;

Astfel,

1. În cazul în care un vehicul înmatriculat în străinătate a efectuat operațiuni de cabotaj încălcând dispozițiile menționate în regulamentul (CE) nr. 1072/2009 emise de Parlamentul European și de Consiliu, în data de 21 octombrie 2009, precum și normele naționale relevante de execuție, se aplică sancțiunea administrativă de plată a unei sume de 5.000 € până la 15.000 €, precum și sancțiunea de confiscare a vehiculului pe o perioadă de trei luni sau, în caz de recurență în cei trei ani, pentru o perioadă de șase luni. Vehiculul supus măsurii de confiscare, în conformitate cu procedurile prevăzute la articolul 214 din Codul rutier, conform decretului legislativ din data de 30 aprilie 1992, n. 285, cu modificările ulterioare, este predat în custodie, pe cheltuiala celui care a comis infracțiunea, unuia din subiecții menționați la articolul 214-bis din codul citat; se aplică dispozițiile articolului 207 din același cod (56).

1-bis. Sancțiunile menționate la alineatul  1 se aplică în cazul în care pe teritoriul național circulă vehiculele înmatriculate în străinătate, dacă se dovedește, pe durata perioadei de circulație, că nu există corespondență totală între înregistrările  de tahograf sau din alte elemente în relație cu această circulație și probele rezultate din documente, conform articolului 8, paragraf 3, din regulamentul (CE) n. 1072/2009, și de asemenea în cazul în care aceste probe nu sunt păstrate la bord și prezentate la fiecare control (57).

Pentru consultarea integrală a actelor:

 -

L 06/06/1974 n. 298 TRANSPORTURI (DE MĂRFURI CU VEHICULE AUTO)

TEXT EXTRAS DIN DECRETUL-LEGE COMPLETAT nr. 133 din data de 12 septembrie 2014





Ultima modificare a paginii: 19.12.2014

x

Acest site foloseste cookies pentru stocarea diferitelor informatii utile navigarii. Prin continuarea utilizarii site-ului, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe detalii