UNTRR


Proiectul “Europa-Asia pe Drumul Mătăsii”, inițiat de IRU și UNTRR, a ajuns în ultimul oraș important de pe traseu

Proiectul “Europa-Asia pe Drumul Mătăsii”, inițiat de IRU și UNTRR, a ajuns în ultimul oraș important de pe traseu


Proiectul “Europa-Asia pe Drumul Mătăsii”, inițiat de Uniunea Internațională a Transporturilor Rutiere (IRU) și Uniunea Națională a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR), și care își propune să dezvolte activitatea transportatorilor rutieri europeni odată cu intrarea Chinei în sistemul TIR la finalul acestui an, a ajuns astăzi, 8 septembrie 2015, în ultimul oraș important de pe traseu.


Delegația UNTRR se află la Odessa, Ucraina, unde are loc cea de-a XVI-a ediție a Conferinței Internaționale ”Transporturile rutiere – probleme, soluții și dezvoltări viitoare”, organizată de IRU și ASMAP UA. În cadrul evenimentului va fi semnat și ultimul protocol de colaborare de pe traseu, respectiv cu asociația ASMAP UA din Ucraina. La sosire, echipa UNTRR a fost întâmpinată de domnul Umberto de Pretto, Secretar General IRU, și domnul Radu Dinescu, Secretar General UNTRR.


Caravana UNTRR a parcurs aproape 24.000 de km în ultimele două luni, a străbătut 14 țări și a ajuns până la granița Chinei cu Tadjikistan, Kârgâzstan, Kazakhstan și Mongolia.


Proiectul UNTRR s-a derulat pe următorul traseu: România – Bulgaria – Turcia – Georgia – Armenia – Georgia – Azerbaidjan - Iran – Turkmenistan - Uzbekistan- Tadjikistan – Kârgâzstan -  Kazakhstan – Federația Rusă - Mongolia - Federația Rusă - Ucraina.


Pe parcursul traseului, delegația UNTRR a vizitat asociațiile profesionale similare din fiecare țară menționată mai sus, pentru a semna protocoale de colaborare și a realiza un schimb de informații de interes pentru transportatorii europeni și români care realizează operațiuni de transport pe aceste relații, cât și pentru transportatorii din aceste țări care au relații cu România și Uniunea Europeană.


Scopul proiectului inițiat de IRU și UNTRR este de a realiza interconectarea mediului de afaceri european și românesc cu piețele mari din regiunea asiatică, având în vedere faptul că țările din Asia Centrală au arătat o creștere extrem de dinamică în utilizarea sistemului TIR în ultimii ani. Această creștere a fost notabilă în Kazahstan și Kârgâzstan, ambele fiind țări importante de tranzit pentru mărfurile originare din China. Toate semnele arată că această tendință ascendentă va continua - mai ales dacă Afganistan, Pakistan și China încep să utilizeze sistemul de TIR în viitorul apropiat. IRU și UNTRR doresc valorificarea acestei oportunități economice deosebite pentru dezvoltarea activităților și a profitabilității firmelor de transport rutier europene și românești prin creșterea volumelor și găsirea de noi oportunități de afaceri și colaborări  în regiunea asiatică.


Partenerii proiectului ”Europa – Asia pe Drumul Mătăsii” sunt:


Partener principal: Uniunea Internațională a Transporturilor Rutiere (IRU) (www.iru.org)


Uniunea Internațională a Transporturilor Rutiere (IRU), înființată la Geneva pe 23 martie 1948, are o reprezentativitate europeană și globală prin intermediul celor 169 de membri din 74 de țări. IRU reprezintă interesele operatorilor de transport rutier de mărfuri, pasageri și taxi, de la parcuri de transport mari până la operatori de transport individuali.


Partener: Vesta Investment (www.vesta.ro)


Vesta Investment, societate cu capital integral românesc, a fost înființată în 1994 și este specializată în producția și instalarea echipamentelor de siguranța traficului, atât pentru semnalizarea verticală cât si pentru cea orizontală. Produsele dețin Agremente Tehnice emise de către organismele abilitate și sunt avizate de către Consiliul Tehnic Permanent pentru Construcții sau dețin certificate CE.


Partener: Dako (www.dako.de)


Dako este o firmă germană care dezvoltă sisteme IT pentru transport, logistică, siguranța traficului rutier, sistemul bancar, multimedia. Dako este soluția preferată de management al flotei pentru determinarea perioadelor de conducere și celor de odihnă pentru conducătorii auto de vehicule comerciale - descărcare tahografelor digitale - soluții locale, soluții pe web, soluții de descărcare la distanță.


Partener: Lutz Asigurări (www.lutz-assekuranz.de)


Cu o prezență de 40 ani pe piața asigurărilor, Lutz Asigurări este un partener competent la nivel național și internațional pentru toate aspectele privind protecția și siguranța prin asigurare în sectoarele transport și logistică. Produsele oferite de Lutz sunt asigurarea CMR (inclusiv cabotajul în Europa), asigurarea de transporturi naționale (pe teritoriul României), asigurarea pentru Casele de Expediție (FLI – Forwarders Liability Insurance), asigurarea CASCO pentru camioane/remorci.


Partener: WebEye (www.webeye.eu)


WebEye reprezintă un instrument de exploatare eficientă și de control riguros, o soluție telematică absolut necesară unei companii care tinde spre o funcționare transparentă, indiferent de domeniul ei de activitate. WebEye oferă supravegherea în timp real a vehiculelor și asigurarea unei comunicări rapide și eficiente cu șoferii.


Partener: Rartel (www.rartel.ro)


RARTEL S.A. este o societate mixtă româno-italiană ce oferă servicii la cheie în domeniul tehnologiilor satelitare, folosind echipamente la cele mai înalte standarde tehnologice. Societatea este prezentă pe piața românească de profil încă din 1998.


Partener: Formenerg (www.formenerg.ro)


FORMENERG S.A. este cel mai vechi centru de perfecționare și formare profesională din România. În 2005 și 2006 Formenerg a primit, din partea Camerei de Comerț și Industrie a României, Premiul 3 in Topul Național al Firmelor din România.

 





Ultima modificare a paginii: 08.09.2015

x

Acest site foloseste cookies pentru stocarea diferitelor informatii utile navigarii. Prin continuarea utilizarii site-ului, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe detalii