UNTRR


IRU prezintă Carta sa Albă privind viitorul transporturilor

"Carta Albă a IRU privind viitorul transportului rutier comercial în Uniunea europeană" face apel la un parteneriat public-privat solid pentru crearea unui sistem de transport care să răspundă necesităţilor pieţii şi care să integreze toate modurile de transport fără discriminare.

Bruxelles - Uniunea Internaţională a Transporturilor Rutiere (IRU) a prezentat Comisiei europene viziunea sa privind viitorul transporturilor în cadrul Uniunii europene (UE).

Integrând evoluţiile survenite în lume şi în Europa de la publicarea Cartei Albe a UE privind politica transporturilor în 2001, Carta Albă a IRU privind viitorul transportului rutier comercial în Uniunea europeană prezintă situaţia actuală a UE şi preconizează anumite politici prioritare în contextul perspectivelor noi economice, sociale şi de mediu şi în termenii aşteptărilor utilizatorilor transporturilor.

Carta Albă a IRU face apel în special la un veritabil parteneriat public-privat, ca fiind aspectul cel mai fundamental al întregii politici noi a transporturilor europene înscriindu-se într-o optică a reuşitei de lungă durată pentru a răspunde necesităţilor mobilităţii durabile ale cetăţenilor şi mărfurilor în UE.

IRU subliniază că acest obiectiv poate fi atins graţie politicilor care favorizează pe de o parte facilitarea şi durabilitatea transportului rutier, cum ar fi: legislaţiile moderate, politicile care să permită libera alegere a modului de transport conform necesităţilor pieţii, inovaţii viitoare, dublarea utilizării transporturilor în comun, un singur spaţiu de aplicare a legii, transporturi securizate, o politică a infrastructurii bine condusă şi corect finanţată, o mână de lucru perenă şi o politică a transporturilor urbane clară.

Delegatul general IRU pe lângă UE, Michael Nielsen, a indicat: "Mesajul cheie al IRU care va trebui să fie reflectat în Carta Albă 2010 a Comisiei europene este acela că industria este gata să demonstreze de ceea ce este capabilă pentru fiecare din obiectivele politice dacă legislatorii stabilesc, într-un adevărat parteneriat public-privat, condiţii echitabile pentru a crea un sistem de transport adaptat necesităţilor pieţii şi care să integreze toate modurile de transport într-o manieră nediscriminatorie."





Ultima modificare a paginii: 14.10.2009

x

Acest site foloseste cookies pentru stocarea diferitelor informatii utile navigarii. Prin continuarea utilizarii site-ului, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe detalii